• Internationaal topprogramma voor Commercials by the Sea

Internationaal topprogramma voor Commercials by the Sea

Maandagavond 2 maart staat de vijfde editie van Commercials by the Sea op de agenda in de DaVinci Cinema in Goes. Communicatiespecialisten van Zeeuwse bodem krijgen een wervelend programma voorgeschoteld; de allerbeste commercials ter wereld en twee inspirerende en toonaangevende gastsprekers die hun visie delen op het thema strategie & concepting. Hoe ga je als marketeer / communicatieadviseur om met merkbeleving en vertaal je dit naar een passend concept?

Strategie & Concepting
Het thema van deze lustrum editie is ‘Strategie & Concepting’. Het organiserend comité, namens ComNetZ, is ontzettend trots met de toezegging van twee internationale sprekers, die vanuit hun eigen ervaring en deskundigheid hun visie zullen delen op dit onderwerp. Aan de hand eigen wereldberoemde klanten en cases zullen zij ook ontwikkelingen en trends in communicatieland bespreken.

Polle de Maagt spreekt op CbtS 2015
Polle is een onafhankelijke Merkconsultant, gevestigd in Gent. De Maagt helpt bedrijven een andere mindset te geven: “meer in daden te denken in plaats van advertenties zijn”. Veel bedrijven hebben een onbenut potentieel. De meest succesvolle bedrijven verbinden zich optimaal met hun doelgroep. Polle geeft merken en organisaties een strategie en roadmap, weg van mooie reclamepraat en richting oprechte handelingen. Polle werkte mee aan awardwinnende campagnes voor oa. KLM en Nike.

Managing Director Duval Guillaume komt naar Goes!
Alewijn Dekker is sinds 2014 managing director bij Duval Guillaume, al drie jaar op rij Agency of the Year in België. Alewijn zal tijdens Commercials by the Sea ingaan op het thema ‘concepting’. Wat is zijn visie op het creatief doorvertalen van een strategie? Aan de hand van – voor de communicatiewereld bekende cases – zal hij uitleggen hoe bij Duval Guillaume een merk gebouwd wordt, en zal hij uitweiden over zijn disruptieve en frisse kijk op het communicatielandschap anno 2015. Duval Guillaume werkt voor lokale klanten als Essent, AXA, het Rode Kruis en Stad Antwerpen, en voor internationale klanten als P&G, Carlsberg, Coca Cola, Diageo en Arla.

Interesse & Aanmelden?
Dit unieke Zeeuwse event voor communicatieprofessionals mag je niet missen! Leden van CommunicatieNet Zeeland betalen € 19,50 (excl. btw) per persoon. Niet-leden betalen € 25,00 (excl. btw) en krijgen de mogelijkheid om lid te worden op de avond zelf. Voor studenten rekenen we € 15,00 (excl. btw) per persoon. Een event met diepgang, humor en netwerkmogelijkheden…

De prijzen zijn inclusief hapjes, drankjes en parkeerkaart!


Nieuws

Commercials by the Sea 2015 uitermate succesvol verlopen!

Commercials by the Sea 2015 uitermate succesvol verlopen!

In de DaVinci Cinema in Goes kregen meer dan 140 Zeeuwse communicatieprofessionals een topprogramma voorgeschoteld. Zij keken naar de beste...

Lees verder...


Lieneke de Wolf presenteert Commercials by the Sea

Lieneke de Wolf presenteert Commercials by the Sea

De organisatie van Commercials by the Sea is blij met de toezegging van Lieneke de Wolf als presentator.

Lees verder...


Internationaal topprogramma voor Commercials by the Sea

Internationaal topprogramma voor Commercials by the Sea

Wij zijn ontzettend trots met de toezegging van twee internationale sprekers, die vanuit hun eigen ervaring en deskundigheid hun visie...

Lees verder...


Topspreker Alewijn Dekker op Commercials by the Sea: 27 Cannes Lions in 3 jaar!

Topspreker Alewijn Dekker op Commercials by the Sea: 27 Cannes Lions in 3 jaar!

De organisatie van Commercials by the Sea is erg verheugd met de toezegging van topspreker Alewijn Dekker. Hij is sinds...

Lees verder...


Polle de Maagt spreekt op Commercials by the Sea 2015

Polle de Maagt spreekt op Commercials by the Sea 2015

Polle is één van de beste sprekers op het gebied van digitale marketing en treedt op in binnen- en buitenland.

Lees verder...