Thema
Het thema van deze avond is ‘Van data naar creatie’. We gaan op zoek naar het antwoord op de vraag: ‘‘Hoe verbinden we creativiteit op een effectieve manier met de voortrazende ontwikkelingen in de technologie?’
Van strategie naar concept
De consument is verwend. Hij kan wanneer hij wil vanaf elke plek alle mogelijke content tot zich nemen. Vanaf elke soort device. En dan heeft-ie ook nog eens een hekel aan reclame. De verwende consument laat zich dan ook niet meer dwingen tot het bekijken van online campagnes die jij als campaigner of marketeer zo graag wil laten zien. Sterker nog: content die jij online plaatst verdwijnt zo goed als zeker in de lawine aan informatie die elke seconde op het internet verschijnt. De grote vraag is nu: hoe kan jij in zo’n wereld toch nog een publiek vinden, betrekken en overtuigen? En wat doe je met alle data die beschikbaar is? Tijdens deze avond gaan we in de op de strategie van creatie als waardevolle content.
Topsprekers komen naar Zeeland
Om antwoorden te krijgen op deze vragen hebben we twee ervaren topsprekers uitgenodigd, die hun sporen hebben verdiend in de reclamewereld.
Carlijn Postma, Content Marketing Vrouw van het jaar 2017, zal met de bezoekers ingaan op audience journey en haar visie geven op hoe jij in wereld met een overload aan content toch nog publiek kunt vinden, betrekken en overtuigen. Vervolgens zal Jeroen Veldkamp van Veldkamp Produkties op inspirerende wijze vertellen over hoe je onderscheidend kunt zijn tussen de andere miljarden online video’s en voorbeelden van indrukwekkende videoproducties zorgen ervoor dat het verhaal over online videomarketing gaat leven. Gegarandeerd twee boeiende verhalen deze avond!
